جمعه 28 ارديبهشت 1403 شمسی /5/17/2024 7:29:58 AM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:71337
  • زمان انتشار:چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403-19:6
  • کاربر:
در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران با حضور رئیس جمهور؛

آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه با حضور رئیس جمهور، وزیر صمت و جمعی دیگر از مسئولین برگزار شد و از شرکت فولاد هرمزگان به عنوان واحد نمونه کارفرمایی تقدیر به عمل آمد.
از فولاد هرمزگان به عنوان واحد نمونه کارفرمایی تقدیر شد

به گزارش بیرونیت به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان در کارخانه ایران خودرو دیزل برگزار شد.

در این مراسم رئیس جمهور با تبریک این روز به همه جامعه بزرگ و محترم کارگری کشور، برگزاری این مراسم پس از دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب را فرصتی مغتنم برای اطلاع و پیگیری از منویات و رهنمودهای ایشان نسبت به موضوع کار و کارگران و تلاش در جهت تمهید ساز و کارهای اجرای این رهنمودها دانست.

وی افزود: مسئله امیدآفرینی به تعبیری ترجمان همان شعار ارزشمند «ما پای کار ایران هستیم» شما کارگران عزیز و محترم است که با روحیه ارزشمندتان همانطور که دشمن را در عرصه‌های مختلف ناکام گذاشتید در عرصه اقتصادی نیز ناکام گذاشتید و خواهید گذاشت.

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت به عمل آمدن همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر در جهت ارتقای کیفی و کمی روزانه تولید اظهار داشت: ملت ایران و کارگران ما نشان داده‌اند که می‌توانند تولیداتی داشته باشند که کیفیت آن از همه استانداردهای ضروری و جهانی بالاتر باشد.

دکتر رئیسی با تجلیل از توانمندی‌ها و تلاش‌های کارگران و متخصصان ایرانی تصریح کرد: یکی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب شناسایی و تقویت کارگران نخبه کشور است. چنان‌که وزیر محترم کار گفت، این وزارتخانه برنامه‌ای را برای شناسایی و حمایت از کارگران نخبه و نخبگی در جامعه کارگری و کشف و پرورش ایده‌هایی که در محیط کاری متولد شده‌اند اجرا کرده تا هم نخبگی در میان کارگران مورد حمایت و تشویق قرار گیرد و هم ایده‌های مفید خلق شده در این محیط تقویت شده و در مسیر اجرا قرار گیرند.

همچنین در این مراسم، وزیر صمت، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی دیگر از مسئولین به سخنرانی پرداختند.

در پایان مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره ملی امتنان، گروه‌های کار نمونه، واحدهای نمونه و کارگران نخبه از واحدهای نمونه، کارگران نخبه و طرح‌های برتر کارگری تقدیر به عمل آمد که در این میان از شرکت فولاد هرمزگان به عنوان یکی از پنج واحد برتر کارفرمایی کشور و عطاالله معروفخانی مدیرعامل آن به عنوان نخبه کار تقدیر شد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین